субота, 26 квітня 2025 р.

 «Чорнобиль – горе України, її незагоєна рана»

В історії нашого народу чимало скорботних дат, спогадів, які пронизують серце гострим болем. Одна з них – 26 квітня, коли над квітучим Поліссям здійнявся в нічне небо зловісний
вогонь радіаційного вибуху. Чорною плямою стала на нашій блакитній планеті трагедія Чорнобиля. Ця біда назавжди залишиться у пам’яті людей, як застереження того, що науково-технічний прогрес може приносити і гіркі плоди. Людство ще не знало техногенно-екологічної катастрофи таких масштабів. Ця дата назавжди залишиться в пам'яті людства.

пʼятниця, 25 квітня 2025 р.

                              

📚🚀 **СТЕМ-урок у 1 класі: Математичний хакатон «Космічні пригоди з цифрами та зірками»* 🌟🔢

В рамках STEM-дня "На крилах-STEM" наші маленькі дослідники сьогодні здійснили захоплюючу подорож просторами Всесвіту! Під час дивовижної мандрівки **«Космічні пригоди з цифрами та зірками»** учні 1 класу:

Вивчали та обчислювали приклади, щоб "заправити" свої ракети

Досліджували Всесвіт

Прокладали космічні маршрути через лабіринти

Моделювали космічні кораблі й експериментували з їхнім рухом

STEM-підхід допоміг перетворити звичайний урок у космічну пригоду, де кожен зміг відчути себе справжнім астронавтом!

❤️ Дякую моїм учням за цікаві ідеї, активність і безмежну дитячу фантазію!

середа, 23 квітня 2025 р.

                  «STEM-весна – 2025»

                    Інженерний день

    В рамках STEM-дня учні 1 класу здійснили STEM- круїз «Пригоди паперових літачків. Конструювання та експериментальне дослідження з літаками».

   Першачки поринули у дивовижний світ літальних апаратів. Дослідили історію авіації, дізналися про будову літаків та основні принципи польоту. Кожен зміг відчути себе справжнім авіаконструктором, створивши свій унікальний паперовий літак!
   Нушенята із захопленням конструювали паперові літачки різних розмірів і конструкцій, експериментували з ними, відстежували характеристики кожного літака та досліджували, чому одні літаки краще літають за інших.
  Політ у світ науки та інженерії пройшов творчо, креативно та захопливо!
  Протягом усього уроку маленькі школярики літали на «крилах» щастя.

вівторок, 22 квітня 2025 р.

 

Практичне відпрацювання евакуації дітей на випадок виникнення пожежі

В рамках комплексної роботи з безпеки життєдіяльності, відповідно до річного плану роботи закладу освіти, у школі було проведено практичне відпрацювання евакуації учнів та працівників на випадок виникнення пожежі.

Такі тренування — не формальність, а важливий інструмент формування безпечної освіти.

понеділок, 21 квітня 2025 р.

 Всеукраїнський фестиваль «STEM-весна – 2025».

    Наш заклад стрімко увірвався до STEM-весни2025. Пишаємось, що саме ми стали єдиним закладом нашої громади, який зареєструвався на Всеукраїнській STEM карті та активно долучився до масштабної ініціативи з популяризації науки, техніки, інженерії та математики. Попереду - насичений тиждень яскравих заходів, дослідів, відкриттів та нових ідей!

Понеділок (21.04.2025р.)
Наша школа — мов літак, що здіймається в небо знань. На борту — сто п'ять юних пасажирів. Їхні серця сповнені хвилювання й передчуття пригод. Вони — учні. А ми, вчителі — стюардеси цього польоту, готові супроводжувати кожного до безпечної й успішної подорожі. Ранок. Злітна смуга шкільного подвір'я. Кожен пасажир підходить до реєстрації: показує паспорт — документ довіри. Отримує квиток — ключ до участі у нашій великій подорожі тижнем. Процедура пройшла злагоджено, організовано, без затримок. Діти серйозно поставилися до процесу — зрозуміли, що кожна мандрівка вимагає порядку, безпеки та відповідальності. А ми — команда підтримки — з любов’ю допомагали їм зробити перший крок у цьому маршруті.

https://www.facebook.com/reel/1188401819249520

В рамках STEM-дня "На крилах-STEM" учнІ 1 класу провели дослідження у STREM - лабораторії "Чому Земля має блакитні очі?" STEM-урок спрямований на формування дослідницьких умінь школярів через підтримку допитливості та інтересу до спостережень, експериментів та моделювання, для пошуку відповідей на запитання про світ неживої природи та природоохоронної діяльності учнів.