Виховна робота

 Виховна робота в умовах війни

Часи війни наповнені страхом, іноді жахом, сумом, біллю. Дійсність розкололася на дві частини: темну, де множиться зло, всіляко порушуються межі; і світлу, де життя триває, родини адаптуються до умов війни, народжуються та ростуть діти.
Виховання дітей – складна робота. Це спільно обраний у родині підхід, який теж має дві сторони. Одна – це тиск, який потрібен, щоб навчити дитину вмінням і правилам. Друга – це повага, любов, лагідність, спільність, визнання, причетність. Варто звернути увагу, яким зараз є виховання. Воно має бути лагідним. Базуватися на ніжності, турботі, довірі, прийнятті, визнанні, підтримці, любові, відвертості, порозумінні, домовленостях, діалозі, гідності, взаємній повазі батьків і дітей. Щоб розвинути лагідний стиль виховання, передусім потрібно розуміти та говорити в родині про складне – війну.

https://naurok.com.ua/post/vihovna-robota-v-umovah-viyni-vazhlivi-aspekti

Що таке виховання?

Виховання — це складний і багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного, психічного та соціального розвитку.

Яка основна мета виховання?

Основна мета виховання всебічний гармонійний розвиток особистості. Це зумовлено сутністю людини як найдосконалішого витвору природи й суспільства.

 Всебічне виховання передбачає формування у людини певних якостей відповідно до вимог морального, розумового, трудового, фізичного й естетичного виховання.

Під гармонійністю (від гр. harmonia — злагодженість, співзвуччя, узгодженість у поєднанні чого-небудь) розуміють узгодження, поєднання цих якостей, їх взаємодоповнення та взаємозбагачення в духовному й фізичному єстві людини. Поняття всебічного гармонійного виховання діалектично взаємозв'язані і взаємозумовлені 

На допомогу класному керівнику:
Завантажити: https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1831-koshik-novogo-materialu-2020-2021-dlya-klasnogo-kerivnika.html

План виховної роботи на 2021-2022 н. р 1 клас

Мета і завдання виховної роботи.

         Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.

Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах

·         Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.

·         Цінність дитинства.

·         Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.

·         Розвиток вільної особистості.

·         Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.

·         Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство­рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій­ного розвитку.

·         Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.

·         Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.

·         Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.

·         Плекання любові до рідного краю, української куль­тури.

·         Формування активної громадянської позиції та шанобли­вого ставлення до Української держави.


План виховної роботи на 2020-2021 н. р 1 клас

Мета і завдання виховної роботи.

         Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.

Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах

·         Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.

·         Цінність дитинства.

·         Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.

·         Розвиток вільної особистості.

·         Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.

·         Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство­рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій­ного розвитку.

·         Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.

·         Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.

·         Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.

·         Плекання любові до рідного краю, української куль­тури.

·         Формування активної громадянської позиції та шанобли­вого ставлення до Української держави.


Немає коментарів:

Дописати коментар