План виховної роботи 2025-2026 н.р.
Комплексний план виховної роботи
з учнями 2 класу
Класний керівник: Дігтяренко С.О.
2025 / 2026 н. р.
Орієнтований
комплексний календарно-тематичний план виховної роботи
|
№ |
Спеціально
організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані
виховні заходи в ході щоденних уроків |
Спеціально
організовані позаурочні виховні заходи |
Робота з батьками та громадкістю |
Термін |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
Свято Першого дзвоника «Здрастуй, люба школо!» |
01.09 |
||||
|
вересень - Місячник: «Увага! Діти на дорозі» |
||||||
|
вересень |
01.09 - День знань Моно-проект «Знай
свої права» «право на освіту» |
Усний журнал «Тарасові заповіти» Якби ви вчились так, як треба, То й мудрість би була своя. Т.Г.Шевченко |
Індивідуальна робота проводиться
у співпраці з психологом, соціальним педагогом за корекційною програмою «Шануй
сам себе, шануватимуть і люди тебе» Ти знаєш, що ти
- людина? Ти знаєш про це чи ні? Усмішка твоя - єдина, Мука твоя - єдина, Очі твої
-одні. Більше тебе не буде. Завтра на цій землі Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди – Добрі, ласкаві й злі Сьогодні усе для тебе - Озера, гаї, степи. І жити спішити треба. Кохати спішити треба – Гляди ж не проспи! Бо ти на землі - людина, І хочеш того чи ні - Усмішка твоя - єдина, Мука твоя - єдина, Очі твої -
одні. |
|
||
|
Організація дорожнього руху. Правила безпеки при
переході вулиці. |
||||||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
|
|
||||||
|
|
|
4-та зустріч – гра «Будемо
знайомі». «Дивись, не забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за змістом вірша В.
Плахотникова «Під парканом»; морально-етична вправа «Допиши, як вчиниш» за
серією сюжетних малюнків «Кожній
тварині добре лише у своєму домі!» |
Підготовка до проведення родинної зустрічі |
|
||
|
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
жовтень |
||||||
|
жовтень |
30.09 -
Всеукраїнський день бібліотек |
Старість не
може бути щастям» — кажуть у народі. Старість може
бути спокоєм чи бідою. Спокоєм вона
стає тоді, коли її поважають і підтримують. Бідою її робить
самотність, неуважність, байдужість. В.
Сухомлинський |
|
|||
|
|
|
Традиційні родинні зустрічі
|
||||
|
|
Гра «Майстерня Добродія». Зроби собі іграшку: «Жабка». Стратегія поведінки
«Добре-погано»
|
5-та зустріч – гра «Будемо
знайомі». «Дивись, не забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за змістом оповідання
В.Осєєвої «Погано»; морально-етична вправа «Допиши, як вчиниш» за серією
сюжетних малюнків «Не будь байдужим!» |
Операція «Сім’я»: Складання актів
обстеження житлово-побутових умов сімей категорійних дітей. |
|
||
|
Індивідуальна робота «Якщо ви цінуєте
себе - інші будуть цінувати вас». |
|
|||||
|
|
Бо хто матір
забуває, Того бог карає, Того діти цураються, В хату не пускають. Т.Г.Шевченко
|
«Знай свої права» Права
«піклуйтеся-про-мене»: право на освіту, на достатнє
та здорове харчування, на медичну
допомогу, на розваги. |
Концепція реалізації
державної політики у сфері профілактики правопорушень |
|
||
|
|
Акція «Збережи життя!» Девіз:
«Знати, щоб себе уберегти та комусь допомогти!»
|
|
||||
|
|
||||||
|
канікули |
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
листопад |
||||||
|
листопад |
|
Гра «Майстерня
Добродія». Зроби собі
іграшку: «Сорока». Стратегія поведінки
«Добре-погано» |
Традиційні родинні зустрічі Гра-присвята «Сьогодні уродини
в класної родини»
«Кожен має право
всі свої таланти показати» |
|
||
|
|
|
6-та зустріч – гра «Будемо
знайомі». «Дивись, не забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за змістом
оповідання В.Сухомлинського «Соромно перед соловейком»; морально-етична
вправа «Допиши, як вчиниш» за серією сюжетних малюнків «Природа – дім для тварин!» |
Рейд - перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень,
складання актів. |
|
||
|
Індивідуальна робота
|
||||||
|
|
Не дуріте самі
себе, Учітесь,
читайте, І чужому научайтесь, Й свого не цурайтесь. Т.Г.Шевченко |
|
Батьківські нотатки ОБОВ’ЯЗКИ ДОРОСЛОГО
НАСЕЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ У
НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ |
|
||
|
ЧОГО ДРУГИМ ТИ
БАЖАЄШ, ТОГО І СОБІ ЗАВЖДИ МАЄШ. |
||||||
|
|
Акція «Збережи життя!» Девіз: «Знати, щоб себе
уберегти та комусь допомогти!»
|
|
||||
|
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
грудень - Місячник добродійності |
|||||
|
грудень |
|
|
03.12 – Міжнародний день інвалідів
|
|
|
|
спортивна Розвага «У доброті й
великодушності не слабкість, а сила!» |
|||||
|
Пано:
«Галерея
твоїх добрих страв» |
дкд: 10.12 – Всесвітній день прав людини Тиждень
правової освіти
|
|
|||
|
… Добре жить Тому,
чия душа і дума Добро
навчилася любить! Не
раз такому любо стане, Не
раз барвінком зацвіте. Т.Г.Шевченко |
7-ма зустріч – гра «Будемо знайомі». «Дивись, не забудь: Людиною будь!»: етична
бесіда за змістом оповідання В. Іванова «Найкраща ласка» |
|
|||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
Гра «Майстерня Добродія». Зроби собі іграшку: «Порося». Стратегія поведінки
«Добре-погано»
|
Девіз: «Знати, щоб себе
уберегти та комусь допомогти!» Правила
безпеки при користуванні газом. Запобігання
отруєння чадним газом. Домедична допомога при отруєннях. |
|
||
|
|
|
Традиційні родинні зустрічі
|
|
||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
січень |
|||||
|
канікули |
01.01 –
Всесвітній день миру Звернення «Нехай буде мир на
планеті!» |
|
|||
|
|
|
||||
|
січень |
|
«Знай свої права» Права «не
знущайтеся наді мною»: право не бути жертвою війни, на захист від
економічної експлуатації та примусової праці. |
8-ма зустріч – гра
«Будемо знайомі». «Дивись, не
забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за змістом оповідання В.Сухомлинського
«Петрик, собака й кошеня»; морально-етична вправа |
Процес інклюзії в освіті - залучення дітей із особливими потребами та
обмеженими можливостями за станом здоров'я до умов загальноосвітніх
навчальних закладів. |
|
|
|
|
||||
|
Індивідуальна робота
|
|||||
|
|
«В своїй хаті своя й
правда, І сила, і воля»
|
Виставка світлин «Найніжніші обійми у
світі» |
Допомога в реалізації моно-проекту
«Ланцюжок вітань» - відправити листівки з вітаннями в усі куточки
України, попросити підтримати ідеї соборності. |
|
|
|
|
|
Гра-присвята «Сьогодні уродини
в класної родини»
«Кожен має право всі свої таланти показати» |
|
||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
лютий |
|||||
|
лютий |
|
|
|
Допомога батьків у виготовленні шпаківень |
|
|
|
|||||
|
|
|
Акція «Збережи життя!» Девіз:
«Знати, щоб себе уберегти та комусь допомогти!» Правила поведінки на кризі. Надання допомоги
потерпілому на воді взимку |
|
||
|
|
|
9-та зустріч – гра
«Будемо знайомі». «Дивись, не
забудь: Людиною будь!» Етична бесіда за змістом оповідання М.Пришвіна «Ковток
молока. Морально-етична вправа за серією сюжетних малюнків «Тварини не іграшки! Ніколи не зраджуй
друзів» |
Організація навчальних
занять удома
|
|
|
|
І оживе добра слава, Слава України, І світ ясний, невечерній Тихо засіяє… Т.Г.Шевченко
|
|||||
|
Проект «Добродійна екологічна стежина». Гіпотеза: «Інколи допомогти
тваринам під силу тільки тобі…» Дослідження - «Енергія
добродійних рук» на тему: «Мешканці
великої та малої стежинки» та трудова
справа «Шпаківня» |
Рольова
гра «Сходинки відповідальності» - зміна
доручень в класі |
Концепція реалізації державної політики у сфері
протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних
засобів, психотропних речовин та прекурсорів |
|
||
|
Індивідуальна робота «Якщо ви чесні з
собою - інші будуть чесними з вами»
|
|
||||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
березень - присвята великому кобзарю |
|||||
|
березень |
08.03 - Міжнародний жіночий день |
|
Традиційні родинні зустрічі «Жінкам тепле слово і квіти» |
|
|
|
Усний
журнал «Тарасові заповіти» Схаменіться!
будьте люди, Бо лихо вам буде Т.Г.Шевченко.
Молю вас, благаю! Т.Г.Шевченко Захід, присвячений 200-річчю від дня
народження Великого Кобзаря
|
10-та зустріч – гра «Будемо знайомі». «Дивись, не забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за
змістом казки «Хлопчик, який хотів бути метеликом»; морально-етична вправа: «Тільки Людина може захистити від кривди» |
|
|
||
|
|
|
|
Надання кваліфікованої допомоги неблагополучним сім'ям
і функціонально неспроможним батькам
|
|
|
|
|
«Якщо ви засуджуєте і
критикуєте себе - інші чинитимуть так проти вас»
|
||||
|
канікули |
27.03 - Міжнародний день театру |
Театр «Добродій»
Всі, всі, всі, хто
живе на землі.
Дуже потрібні дорослі й малі.
На
всіх, всіх, всіх тримається світ.
Про це забувати ніколи не слід. |
|
||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
квітень - Місячник довкілля і людини |
|||||
|
квітень |
|
|
|
Батьківська просвіта Просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії
торгівлі людьми |
|
|
01.04 – День сміху
«Весела розвага» |
|||||
|
|
07.04 - Всесвітній день здоров’я |
11-та зустріч –
гра «Будемо знайомі». «Дивись, не
забудь: Людиною будь!»: етична бесіда за змістом віршів Л. Іванківа «Ти добро
лиш твори повсюди», І. Драча «Добро твориться просто»; морально-етична вправа
|
Участь батьків у підготовці та проведенні заходів до
Всесвітнього дня здоров’я |
|
|
|
Індивідуальна робота
|
|||||
|
|
«Знай свої права» Права «я
маю власну думку»: право виражати свої погляди, сповідувати свою власну релігію,
об'єднуватися з іншими, отримувати інформацію. |
Традиційні родинні зустрічі Гра-присвята «Сьогодні уродини
в класної родини» «Кожен має право
всі свої таланти показати» |
|
||
|
|
|
Правила безпеки
користування електроприладами, з джерелами
електроструму |
Участь батьків і допомога в трудовій справі
«Квітники біля школи»
|
|
|
|
|
|||||
|
Індивідуальна робота
|
|||||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
травень |
|||||
|
травень |
|
29.04 - Міжнародний день танцю |
|
|
|
|
«Якщо ви любите себе - інші будуть любити вас» |
|||||
|
09.05 – День Перемоги |
11.05 - День матері в
Україні |
|
|
|
|
|
|
15.05 - Міжнародний день сім’ї |
Традиційні родинні зустрічі Свято родинної творчості
«Бережемо традиції народу»
|
|
||
|
|
|
12-та зустріч –
гра «Будемо знайомі». «Дивись, не
забудь: Людиною будь!»: підсумкова етична бесіда за змістом посібника. |
Організація та безпека літнього відпочинку |
|
|
|
|
Свято Останнього дзвоника «Прощавай, люба школо!» |
||||
|
|
|
Традиційні родинні зустрічі Гра-присвята «Сьогодні уродини
в класної родини»
|
|
||
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Виховна робота в умовах війни
Часи війни наповнені страхом, іноді жахом, сумом, біллю. Дійсність розкололася на дві частини: темну, де множиться зло, всіляко порушуються межі; і світлу, де життя триває, родини адаптуються до умов війни, народжуються та ростуть діти.
Виховання дітей – складна робота. Це спільно обраний у родині підхід, який теж має дві сторони. Одна – це тиск, який потрібен, щоб навчити дитину вмінням і правилам. Друга – це повага, любов, лагідність, спільність, визнання, причетність. Варто звернути увагу, яким зараз є виховання. Воно має бути лагідним. Базуватися на ніжності, турботі, довірі, прийнятті, визнанні, підтримці, любові, відвертості, порозумінні, домовленостях, діалозі, гідності, взаємній повазі батьків і дітей. Щоб розвинути лагідний стиль виховання, передусім потрібно розуміти та говорити в родині про складне – війну.Корисні поради та матеріали для організації виховної роботи в новому навчальному році: https://naurok.com.ua/post/vihovna-robota-v-umovah-viyni-vazhlivi-aspekti
Що таке виховання?
Виховання — це складний і
багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного,
психічного та соціального розвитку.
Яка
основна мета виховання?
Основна мета виховання — всебічний
гармонійний розвиток особистості. Це зумовлено сутністю людини як
найдосконалішого витвору природи й суспільства.
Всебічне виховання передбачає формування у людини певних якостей відповідно до вимог морального, розумового, трудового, фізичного й естетичного виховання.
Під гармонійністю (від гр. harmonia — злагодженість, співзвуччя, узгодженість у
поєднанні чого-небудь) розуміють узгодження, поєднання цих якостей, їх
взаємодоповнення та взаємозбагачення в духовному й фізичному єстві людини.
Поняття всебічного гармонійного виховання діалектично взаємозв'язані і
взаємозумовлені
План виховної роботи
на 2021-2022 н. р 1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою
початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та
компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних
особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму;
розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних
вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної
роботи у початкових класах
·
Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм
дискримінації.
·
Цінність дитинства.
·
Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість
дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної
діяльності.
·
Розвиток вільної особистості.
·
Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
·
Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для
гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.
·
Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на
безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
·
Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності
учня/учениці.
·
Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
·
Плекання любові до рідного краю, української культури.
·
Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до
Української держави.
План виховної роботи
на 2020-2021 н. р 1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою
початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та
компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних
особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму;
розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних
вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної
роботи у початкових класах
·
Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм
дискримінації.
·
Цінність дитинства.
·
Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість
дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної
діяльності.
·
Розвиток вільної особистості.
·
Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
·
Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для
гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.
·
Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на
безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
·
Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності
учня/учениці.
·
Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
·
Плекання любові до рідного краю, української культури.
·
Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до
Української держави.






































































































Немає коментарів:
Дописати коментар