Виховна робота в умовах війни
Часи війни наповнені страхом, іноді жахом, сумом, біллю. Дійсність розкололася на дві частини: темну, де множиться зло, всіляко порушуються межі; і світлу, де життя триває, родини адаптуються до умов війни, народжуються та ростуть діти.
Виховання дітей – складна робота. Це спільно обраний у родині підхід, який теж має дві сторони. Одна – це тиск, який потрібен, щоб навчити дитину вмінням і правилам. Друга – це повага, любов, лагідність, спільність, визнання, причетність. Варто звернути увагу, яким зараз є виховання. Воно має бути лагідним. Базуватися на ніжності, турботі, довірі, прийнятті, визнанні, підтримці, любові, відвертості, порозумінні, домовленостях, діалозі, гідності, взаємній повазі батьків і дітей. Щоб розвинути лагідний стиль виховання, передусім потрібно розуміти та говорити в родині про складне – війну.
https://naurok.com.ua/post/vihovna-robota-v-umovah-viyni-vazhlivi-aspekti
Що таке виховання?
Виховання — це складний і
багатогранний процес формування особистості, створення оптимальних умов для її фізичного,
психічного та соціального розвитку.
Яка
основна мета виховання?
Основна мета виховання — всебічний
гармонійний розвиток особистості. Це зумовлено сутністю людини як
найдосконалішого витвору природи й суспільства.
Всебічне виховання передбачає формування у людини певних якостей відповідно до вимог морального, розумового, трудового, фізичного й естетичного виховання.
Під гармонійністю (від гр. harmonia — злагодженість, співзвуччя, узгодженість у
поєднанні чого-небудь) розуміють узгодження, поєднання цих якостей, їх
взаємодоповнення та взаємозбагачення в духовному й фізичному єстві людини.
Поняття всебічного гармонійного виховання діалектично взаємозв'язані і
взаємозумовлені
План виховної роботи
на 2021-2022 н. р 1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою
початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та
компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних
особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму;
розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних
вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної
роботи у початкових класах
·
Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм
дискримінації.
·
Цінність дитинства.
·
Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість
дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної
діяльності.
·
Розвиток вільної особистості.
·
Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
·
Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для
гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.
·
Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на
безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
·
Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності
учня/учениці.
·
Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
·
Плекання любові до рідного краю, української культури.
·
Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до
Української держави.
План виховної роботи
на 2020-2021 н. р 1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою
початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та
компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних
особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму;
розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних
вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної
роботи у початкових класах
·
Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм
дискримінації.
·
Цінність дитинства.
·
Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість
дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної
діяльності.
·
Розвиток вільної особистості.
·
Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
·
Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для
гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.
·
Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на
безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
·
Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності
учня/учениці.
·
Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
·
Плекання любові до рідного краю, української культури.
·
Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до
Української держави.
Немає коментарів:
Дописати коментар